Klacht: Sluiting rekening en brief afmelding bkr

op 08 juni 2016 over Primeline in de categorie Leningen

21 april 2016 gebeld met Primeline dat ik mijn rekening wil sluiten en graag een brief hiervan wil ontvangen waarin staat vermeld dat mijn rekening is gesloten en afgemeld is bij bkr.Werd mij medegedeeld dat de rekening wordt gesloten na de wettelijke storneertermijn van 56 dagen.Dit zou dan zijn na 27 mei zijn en dat ik dan een brief hierover zou ontvangen waarin ook is vermeld dat ik afgemeld bij bkr.Het is inmiddels 8 juni.Nog drie keer telefonisch contact hierover gehad.In vierde en laatste gesprek vorige week werd mij medegedeeld dat dit niet in haar agenda stond en dus werd de datum gesteld op 15 juni.Iedere keer als je belt wordt termijn waarin ik de brief waarin staat vermeld dat mijn rekening is gesloten en ik afgemeld ben bij bkr opgeschoven.Ik heb deze brief met SPOED nodig voor aan van hypotheek.HELP!!!!!

Wanneer ik de brief in mijn bezit heb waarin staat vermeld dat mijn rekening is gesloten en afgemeld ben bij het BKR..Graag met spoed ivm aanvraag hypotheek.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primeline

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Primeline over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primeline nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 26 augustus 2016 om 15:28 geantwoord

Beste meneer Buskop,

Uit controle komt naar voren dat u inmiddels op 15 juni 2016 de door u gevraagde bevestiging hebt ontvangen.

Wij beschouwen u bericht hiermee als afgehandeld.

Heeft u nog vragen?
Belt u dan met onze Klantenservice op telefoonummer 073-645 9917. Onze medewerkers staan u graag te woord werkdagen van 09.00 uur tot 17.30 uur.

PrimeLine

Webcare Team