Klacht: slordige postbezorging

op 30 november 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanaf eind augustus krijg ik regelmatig post bezorgd die niet voor 5711 AT huisnummer 30 is bestemd. Ook mis ik zelf een bankafschrift van eind augustus 2016 en gisteren (15-11-2016) kreeg ik één envelop van ABN Amro ipv twee. Heb alleen het tweede deel ontvangen. Bij het telefonisch melden via uw 0800 nr. vertelde de telefoniste (met Fries accent) dat u de afspraak hebt met ABN Amro dat ik bij de bank moet zijn met deze klacht. Daarop gebeld met de helpdesk van deze bank. Die vond dit onzin. De klacht hoort bij Post NL.

Als de post goed wordt bezorgd. Omdat het mensenwerk is kan er iets fout gaan. Dan verwacht ik van de mensen die de klachten moeten registreren dat zij deskundig zijn.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte mevrouw van der Heijden, Uit uw bericht begrijp ik dat u met regelmaat post ontvangt welke niet aan u is geadresseerd. Dit is natuurlijk zeer vervelend. Post hoort op het juiste adres te worden bezorgd door onze bezorgers. Hier kan ik een melding van maken richting de betreffende bezorger, maar dan ontvang ik nog graag van u aanvullende informatie. Kunt u aangeven op welk adres de post wel bezorgd had moeten zijn en om wat voor post het precies gaat? Wat betreft de post van de ABN Amro waarvan u aangeeft maar één envelop heeft ontvangen, dit ligt inderdaad bij de bank zelf. PostNL heeft op verzoek van ABN Amro de afspraak gemaakt om klanten met opmerkingen over het ontvangen van afschriften naar hen door te verwijzen. Als u contact opneemt met ABN Amro, zullen zij voor u nakijken wanneer u het bankafschrift had moeten ontvangen. Ik registreer daarom dan ook geen klacht voor u, dat zal mijn collega van ABN Amro voor u doen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door 2109