Klacht: Slordige bezorgingen van voor ons belangrijke post.

op 27 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu al een aantal keren gebeurd dat er post van ons wordt bezorgd bij de buren. Het is ook voorgekomen dat er belangrijke post verkeerd is bezorgd, waarvan wij niks meer hebben gehoord, o.a, brieven van onze advocaat en de belastingdienst. Op dinsdag 12 september 2017 heb ik de bezorger van onze wijk hierover aangesproken. Een dag later vinden wij post van ons in de voortuin liggen door en door nat. Voor ons is dit iets wat duidt op grove onverantwoordelijkheid van de bezorger.
Ik wil van U weten wat de reden is, en wat U hieraan gaat doen ? Ik verzoek U dan ook om binnen 2 weken op mijn klacht te reageren.

In afwachting van uw antwoord,

Met vriendelijke groeten,

Fam. Linders – Lonii

Gewenste Oplossing:

Wij zijn van mening dat er bij de bezorgers een meer verantwoordelijks gevoel moet zijn, en dat dit in de toekomst niet mee gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Linders, Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de postbezorging, omdat de post niet alleen verkeerd is bezorgd, maar ook niet altijd bij u aankomt. Dat u een dag na het aanspreken van de postbode de post nat in uw tuin aantreft, is absoluut niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Om na te gaan of ik een klacht in kan dienen, wil ik er eerst graag zeker van zijn dat de natte post die u in uw tuin heeft gevonden, door PostNL is bezorgd. Kunt u aangeven of er een oranje streepjescode of PostNL-logo op de poststukken staat? Zo ja, dan ontvang ik graag een tijdstip van u waarop u dagelijks bereikbaar bent. De leidinggevende van de postbode zal dan contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Linders, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Linders,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jhwlinders