Klacht: slordige besteller

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

post wordt niet in de postbus geduwd maar blijft er half uithangen (of ligt ernaast!) , post in verkeerde bussen.

zodra post voor een ander niet in mijn bus ligt en wanneer post in de b ussen word geduwd inplaats van tussen de klep geklemd !

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2017 om 17:11 geantwoord

Geachte heer Willemsen,

Hartelijk dank voor uw bericht over de postbezorging in uw appartementencomplex. Ik kan me voorstellen dat de bewoners zich storen aan de manier waarop de post wordt bezorgd, mijn excuses hiervoor. Om hiervan een melding te kunnen maken wil ik u verzoeken de desbetreffende bewoners te vragen contact met onze klantenservice op te nemen via https://www.postnl.nl/klantenservice/ We kunnen op die manier de benodigde gegevens registreren en de klacht doorgeven aan de betreffende afdeling. Op die manier zal er actie worden ondernomen om de bezorging te verbeteren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door VvE beheerder