Klacht: Slijtage zitplek relaxsysteem

op 25 augustus 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben bij woonsquare Amersfoort een 2 en 3 zits bruce bankstel gekocht.
Vervolgens gekozen voor art de luxe (sterker als leer volgens de verkoper ) .
Nu zit er al een sljjtlpek op de zitting waar het relax systeem zit ,
Bank is gelevert in maart 2017 dus nog geen half jaar oud .
Gemeld als klacht en inderdaad snel 2 jongens aan de deur die mij even vertelde dat het van buitenaf komt (nogal logisch ) en omdat wij een hondje hebben die altijd op een kleedje op de andere 2 zits bank ligt waar geen relax en geen beschadigen zijn ,kreeg hij de schuld.
Ik weet zeker dat de slijtage komt doordat je het relaxsysteem gebruikt en je kleren daarover heen gaat ,
Maar met dit beter als leer bekleding zou dat zeker niet binnen een half jaar moeten kunnen gebeuren.

Ik ben zeer teleur gesteld over de houding en dat er geen oplossing geboden word .
Ik ben pas tevreden met een nieuwe bank (dan maar zonder relaxsysteem in echt leer of bank retour en geld terug .
P.s. wil je een klacht bij cbw garantie opgeven , of je dan eerst maar even 127,50 euro wil vooruit betalen en die ben je kwijt als je klacht ongegrond is .
Het word zo wel een hele dure bank die van slechte kwaliteid is!!!!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 11 september 2017 om 09:06 geantwoord

Heeft op 12 september 2017 om 17:52 geantwoord

Het is slijtage binnen een half jaar door kleding die langs de bekleding schuurd als je het relax systeem gebruikt . Advies verkoper was om art de luxe bekleding te nemen omdat dit sterker is als leer .
Ongelooflijk deze oplossing . Wij zitten op een kleedje op de bank omdat we bang zijn hem verder te beschadigen .
Kom eens met een echte oplossing die ons geen geld kost .
En de klacht staat op afgehandeld en dit is zeker niet het geval .
Wij gaan met dit probleem kassa aanspreken . Ook om te kijken of dit wel art de luxe is of gewoon skai wat wij vermoeden .

Alle klachten die gemeld zijn door miek en bram