Klacht: sleutel uit envelop verdwenen

op 17 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een brief verzonden met in dezelfde envelop een sleutel. De envelop heb ik laten wegen zodat deze voldoende gefrankeerd was.
Nu is de envelop onbeschadigd aangekomen met brief en zonder de sleutel.
Hoe kan dit?

Ik ben tevreden als de sleutel terecht is of ik een duidelijke verklaring heb wat er mee is gebeurd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Cregan, Bedankt voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden poststuk met een sleutel zonder inhoud is bezorgd bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, mijn excuses voor deze gang van zaken. Om hiervan een melding te maken ontvang ik graag aanvullende gegevens van u. Kunt u aangeven wat de bezorgdatum en het volledige adres van de geadresseerde is en of er een excuusbriefje bij de beschadigde/lege envelop zat? Zat er beschermingsmateriaal om de sleutel heen of zat deze los in de envelop? Tijdens de automatische postverwerking in de sorteermachine komt het soms voor dat harde voorwerpen zoals sleutels uit de envelop scheuren. Een degelijke verpakking is in dit geval erg belangrijk. Graag verneem ik van u of er specifieke kenmerken bekend zijn van de sleutel, zoals het sleutelnummer en merk of iets anders herkenbaars zoals een label of sleutelhanger. In dat geval is er wellicht onderzoek mogelijk. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Cregan, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:28 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Cregan,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door ronancregan