Klacht: Slechtste service ooit

op 25 mei 2020 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden heb ik een bestelling geplaatst. Op de website staat niets over extra drukte of wat dan ook. Na betaling heb ik de factuur gekregen met de leveringsdatum erop vermeld. Tot nu toe nog niets aan de hand, Dezelfde dag krijg ik een mail met daarin vermeld dat men niet kan zeggen wanneer de levering zal gebeuren, zelfs niet binnen welke termijn.

Ik heb 2 mails gestuurd waarop ik telkens dezelfde standaard mail heb teruggekregen beginnend met: ik zie dat deze wat vertraagd is, onze excuses hiervoor. Op mijn vragen wordt niet geantwoord en ik heb nog steeds geen idee wanneer en of mijn bestelling zal geleverd worden.

Daarnet naar de klantendienst gebeld, maar er nam niemand op.

Dit is niet de manier waarop er met klanten wordt omgegaan…

Gewenste Oplossing:

Levering van mijn bestelde en BETAALDE producten binnen de week.

Indien geen gunstig gevolg, zal ik kijken wat ik verder kan ondernemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WouterNech