Klacht: Slechtste bezorger

op 11 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger Tilburg 5011 WB doet wat hij wil met u pakje bezorgt als het hem uitkomt of levert het af bij afleverpunt, belt niet aan, woon je in een appartementen complex ben je klaar mee, kom je niet naar beneden jammer dan geen pakje.
Echt te gek voor woorden.

Dit gaat niet zo zeer over Post.nl, ik denk dat ze hun best doen, jammer dat ze zulke chauffeurs voor hun laten rijden.
Deze chauffeur hoort niet thuis in de dienst verlening.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 mei 2020 om 14:47 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de werkwijze van de chauffeur die pakketten op uw adres zou moeten leveren. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u verstrekte gegevens heb ik kunnen achterhalen dat uw klacht inderdaad reeds in onze systemen staat geregistreerd. Om die reden zal ik uw klacht niet nogmaals registreren. Het heeft namelijk geen zin om meermaals dezelfde klacht in te dienen. Pas wanneer de chauffeur twee werkdagen na het indienen van de klacht opnieuw een fout begaat kunt u weer een klacht indienen. Klachten worden namelijk binnen twee werkdagen afgehandeld en naar aanleiding van de afgehandelde klacht mag dezelfde situatie niet weer voorkomen.

PostNL Klantenservice

Heeft op 11 mei 2020 om 20:08 geantwoord

Deze bewuste chauffeur is al een hele tijd bezig met zijn praktijken, als ik met mensen spreek uit de flat waar ik woon hebben heel veel mensen dezelfde klachten, maar komen hun pakketje zelf beneden halen anders krijgen hun pakje niet meer, het zijn bijna allemaal ouderen met gebreken, en komen met pijn en moeite benden om hun pakje te halen.
Deze chauffeur heeft de mensen zo gedrild, en nu durven ze niet te vragen om het pakje boven te laten brengen.
Zelf collega\"s van hem zeggen dat deze chauffeur niet goed is.
Doe er wat aan deze man deugt niet.
Hoevaak moet ik nog klagen over deze man.

Alle klachten die gemeld zijn door zerohour