Klacht: SLECHTSTE BEDRIJF

op 15 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op donderdag besteld bij wehkamp de besteling zou vrijdag binnen komen. dit is niet gebeurd, nieuwe bezorgmoment volgende dag zaterdag ook niemand geweest! en nu staat er maandag. Wat een vreemd bedrijf zijn jullie dit is niet de eerste keer!!!! als ik mijn pakket maandag krijg neem ik dit niet aan ik bestel nooit meer ergens waar dhl bezorgd! slechtste bedrijf ooit!!!!!!!!!!

AFSPRAKEN NA KOMEN! ALS ER STAAT VOLGENDE DAG GELEVERD GA JE HIER OOK VAN UIT !!!!!!!!!!!.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 juli 2019 om 12:12 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Banudab