Klacht: Slechtegeen bezorging

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen weekend de verjaardag gevierd van mn zoon(6) en dochter(1),

We misten een aantal mensen, en na het doen van navraag bleek dat zij nooit de door ons verstuurde uitnodiging hadden ontvangen.

We zijn iedereen die er niet was even afgegaan en het bleek om maar liefst 6 uitnodigingen te gaan die niet waren ontvangen, van de 30 die we hadden verstuurd, onderwijl 20% is nooit op de bestemming aangekomen!

Afgelopen week deze klacht besproken telefonisch met de klantenservice van postnl, hier nooit meer iets van vernomen.

Blijkbaar kan het zo zijn dat er een bedrijf bes traat in Nederland waar je voor een dienst betaald welke z ik vervolgens niet uitvoeren maar waar vervolgens ook niks meer aan te doen is..bizar eigenlijk.

Dit was eens en nooit meer voor ons, dank postnl voor de bijdrage aan het verjaardagsfeest van onze kinderen.

Een excuses zou het minimale zijn, maar tevreden worden we sowieso niet meer.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 september 2018 om 12:16 geantwoord

Geachte heer Van Zanten,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van door u verzonden uitnodigingen voor de verjaardagen van uw kinderen niet goed is verlopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u verstrekte gegevens zie ik dat u inderdaad reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Deze melding is momenteel nog in behandeling en uiterlijk donderdag 13 september zult u geïnformeerd worden over de verdere afhandeling. Ik wil u vriendelijk verzoeken dit bericht af te wachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 september 2018 om 16:30 geantwoord

Hierbij het standaard mailtje vanuit postnl als antwoord.

Blijkbaar snapt postnl de gevolgen niet helemaal van het niet versturen en ontvangen van post.

Geachte mevrouw Schuyl,

U heeft ons laten weten dat u meerdere poststukken heeft verzonden die niet zijn aangekomen. We vinden dit vervelend voor u en bieden hiervoor onze excuses aan. Ik heb geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Daarom informeer ik u nu per e-mail.

Uw klacht is doorgegeven aan de manager van de verantwoordelijke afdeling met het verzoek na te kijken of er verstoringen geweest zijn bij de betreffende brievenbus. Hij geeft aan dat de afvoer van de post correct is verlopen. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Een zoekactie naar ongeregistreerde poststukken is niet mogelijk omdat deze geen barcode hebben.

We verwerken iedere melding van vermiste post in onze statistieken en kwaliteitscijfers. Elk poststuk dat we niet of niet op tijd op het juiste adres bezorgen, is er één teveel. We bedanken u dat u contact met ons heeft opgenomen.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u contact met mij opnemen op telefoonnummer 088-22 55555. Ik ben bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 16.00 uur.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroenvz1979