Klacht: Slechte verbinding Venlo Rotterdam in nieuwe dienstregeking

op 16 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nu rijdt er een intercity van Venlo naar den Haag, zonder overstappen. In de nieuwe diensteregeling is het nodig om twee maal een overstap te maken op dit traject. In tijd gaat het sneller, maar in reisgemak een absolute misser. De trein is 4 x per week mijn kantoor. Niet handig als je telkens in en uit moet stappen.

1 overstap is nog wel te accepteren. Maar twee is onzinnig. De trein die in Eindhoven vertrekt kan toch gewoon doorrijden naar den Haag. de extra overstap in Breda moet eruit.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS