Klacht: Slechte “verbetering”

op 25 september 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik sluit mij aan bij de klacht dat de nieuwe Azera espresso van Nescafé niet lekker is. ik dronk jullie espresso overal, ook thuis, alhoewel ik een duur espresso apparaat heb, ik vond jullie espresso het lekkerst! Vanmiddag zag ik ineens de nieuwe verpakking, waar ik op zich aan zou kunnen wennen, maar wat van mij niet had gehoeven, want het was prima zo. Maar de smaak lijkt in niets op het origineel. Alsjeblieft, draai dit alsjeblieft terug!

Gewenste Oplossing:

Als de originele smaak weer terug komt. Ik heb een blikje gekocht, maar ben niet tevreden!

Bericht van Nestlé

3 maanden geleden - Beste Ellen, Fijn dat we elkaar zojuist telefonisch hebben gesproken. Zoals besproken vinden wij het jammer dat je de smaak van de NESCAFÉ Azera niet lekker vindt. Wij brengen je bevinding hierover in ieder geval onder de aandacht van onze NESCAFÉ productmanager. Met vriendelijke groeten, Caroline

Alle klachten die gemeld zijn door EllenO