Klacht: Slechte valse liegende bewindvoerder.

op 10 september 2018 over BNJWH Beheer in de categorie Financiële hulpverlening

Ik heb een bewindvoerder,dit is J Z van BNJWH beheer,de laatste tijd hebben J en ook haar collega D enorm veel fouten gemaakt,waardoor mijn vertrouwen in hun helemaal stuk is gemaakt.

Ten eerste,D heeft meerdere malen tegen mij gelogen dat ik bijzondere bijstand had gekregen voor de intake vergoeding.Ik wist zeker dat dit niet waar was.Ik heb toen contact opgenomen met de IGSD,ik kreeg van hun meerdere mailtjes waarin werd bevestigd dat ik gelijk had,inderdaad er was nooit bijzondere bijstand aangevraagd voor de intake vergoeding,hiermee heb ik D geconfronteerd,toen kon ze niet langer liegen.

Ten tweede,dit jaar is mijn huur verhoogd naar het plaatsen van een boiler,ik heb meerdere keren doorgegeven aan de bewindvoering om mijn nieuwe huurprijs door te geven,gisteren gebeld met de belastingdienst en de huurprijs is nooit doorgegeven.

Ten derde,mijn kindje (hondje) van bijna 23 jaar is ernstig ziek,ik was in overleg met de dierenbescherming,hun zouden de rekening betalen.Ik heb meerdere keren gemaild naar J en D betaal alsjeblieft de dierenarts niet,want dit gaat waarschijnlijk de dierenbescherming doen,vanwege mijn lage inkomen is er een noodfonds.

Toch heeft de bewindvoering de dierenarts betaald,nu zegt de dierenbescherming,je krijgt het geld niet vergoed want het is al betaald.

Ik ben nou meer dan 130 euro kwijt,en maandelijks 50 euro,die ik anders kreeg vergoed.

Ik begrijp vanwege mijn verstandelijke beperking dingen niet snel,ik heb daarom meer uitleg nodig.Als ik J of D om uitleg vroeg,zoals,waarom heb je de dierenarts betaald,dan worden ze boos en chagrijnig en smijten zo de telefoon erop.

Dit is zeer asociaal en onbeschoft,zo ga je niet met mensen om,al helemaal niet met mensen die verstandelijk beperkt zijn.

Ik heb erg sterk de indruk dat J en D geen respect hebben voor mensen met een beperking.

Meerdere keren werd de telefoon erop gegooid midden in een gesprek.Ik moest ook papieren ondertekenen die ik niet begreep,ook toen zijn ze boos op mij geworden.En werd de verbinding verbroken.

De mail word ook niet altijd beantwoord.

Extra geld word soms vergeten om over te maken,waardoor ik in de problemen kom,omdat er bijvoorbeeld een verjaardag is.

Woonconcept heeft teveel huur afgeschreven maandenlang en de bewindvoerder heeft niets door gehad.Ik moet altijd haar fouten oplossen!

Ik eis antwoorden respect en duidelijkheid.Ik accepteer niet dat de telefoon erop word gegooid als ik antwoorden wil.

Waarom betaal je de dierenarts terwijl de dierenbescherming dit ging doen?

Reactie van de melder van de klacht Ashley Xxx

3 maanden geleden - Dit zijn oplichters en dieven bij BNJWH beheer.Ze weigeren ieder contact,daarmee bevestigen ze dat ze slecht vals en dieven zijn.Want als je niets te verbergen hebt,kun je normaal reageren.Ze hebben niet eens gemerkt dat mijn huur teveel werd afgeschreven voor maandenlang.Ik weet genoeg,dit zijn oplichters die op een slimme manier geld stelen en altijd liegen.En de telefoon word erop gesmeten als ik duidelijkheid wil.Deze mensen zijn gevaarlijk!

Reactie van de melder van de klacht Ashley Xxx

3 maanden geleden - Deze slechte dieven stelen over de rug van gehandicapten.Hoe slecht kun je zijn! Deze zieke mensen moeten uit hun vak worden gezet en op een lijst voor oplichters!

Reactie van de melder van de klacht Ashley Xxx

2 maanden geleden - Nu dreigen ze als ik naar de rechter toe ga,dat ze mijn geld voor chronish zieken gaan houden.Terwijl ze heeft mij het in de mail al toegezegd,als dat geld binnen is komt het op je weekgeldpas! Dieven! En J heeft gedreigd om mij in elkaar te slaan wanneer ik naar de rechter toe ga.Ook wil J mijn weekgeld houden! Deze mensen van BNJWH beheer stelen al mijn geld! En weigeren uitleg.Altijd word de telefoon erop gesmeten als ik duidelijkheid vraag.En nog steeds geven ze de huurverhoging niet door.En merken niet op dat de huur al maandenlang teveel word afgeschreven! Deze mensen vooral J is ernstig gestoord ziek en een professionele leugenaar.Ze maakt mij helemaal kapot en sluist geld naar eigen rekening! Bewijzen meer dan genoeg!

Reactie van de melder van de klacht Ashley Xxx

2 maanden geleden - En nog steeds weigeren ze bij BNJWH beheer om de huurverhoging door te geven! Deze oplichters liegen overal over en het zijn professionele leugenaar.BNJWH beheer heeft erg veel geld van mij gestolen! Ik wil iedereen waarschuwen voor deze criminelen.Ze stelen van de gehandicapten.Benieuwd wat de rechter hiervan zegt!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BNJWH Beheer nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ashley Xxx

2 maanden geleden - Nog steeds heeft BNJWH beheer de huurverhoging niet doorgegeven.Terwijl ze dit meerdere keren hebben beloofd.Oplichters die geld stelen op een erg slimme manier.Liegen daar zijn ze erg goed in!

Reactie van de melder van de klacht Ashley Xxx

2 maanden geleden - Ik was helaas genoodzaakt om via deze weg contact te zoeken met BNJWH beheer aangezien mijn mailtjes compleet worden negeert en de telefoon erop word gegooid wanneer ik uitleg vraag.Dit was de enige weg die overbleef.En ik haal het pas weg wanneer BNJWH beheer hun fouten rechtzet en sorry zegt voor hun asociale gedrag en sorry voor de gemaakte fouten door hun.Nog steeds is de huurverhoging niet doorgegeven.Waarom beloven ze dat dan?Het liegen vind ik verschrikkelijk.Deze mensen vertellen zoveel leugens.Als ze mijn geld houden voor chronisch zieken dan meld ik dit opnieuw.Dit bedrag is mij beloofd per mail 24-8.Als je niets te verbergen heb kun je fatsoenlijk antwoord geven.Dat kunnen ze niet bij BNJWH beheer dus genoeg te verbergen!Helaas hebben ze mij gedwongen om deze site erbij te halen.Ik heb geen andere keuze.Erg treurig.

Reactie van de melder van de klacht Ashley Xxx

2 maanden geleden - Deze liegende oplichters hebben mijn geld gestolen.En ik word bedreigd door BNJWH beheer.Ze dreigt mijn weekgeld te houden als ik naar de rechter toe ga,Ze dreigt mij in elkaar te slaan.Ze dreigen mijn geld voor de chronish zieken te houden,terwijl dit is mij beloofd door D per mail 24-8.Deze dieven moeten gestopt worden,ze stelen met een omweg zodat je eerst niets door hebt.Ze wilden mij de intake kosten nooit terug geven en bleven liegen.Bij de dierenbescherming loop ik heel erg veel geld mis maandelijks.De huur word maandenlang teveel eraf geschreven en hun merken niks!

Alle klachten die gemeld zijn door Ashley Xxx