Klacht: Slechte servive van Eyelove

op 12 februari 2018 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn zeer ontevreden over de service van Eyelove. We moesten 6 keer terugkomen voordat de bril van mijn man in orde was. We hebben daar 125 km voor moeten rijden.
De bril kostte € 168,00 en niet zoals in de advertentie genoemd wordt € 99,00. Het zijn dus WEL vanaf prijzen.
Nadat wij de bril eindelijk konden ophalen kon er nog geen bloemetje af voor al het ongemak.”Bij Eyelove deed men niet aan kilometervergoeding”Wij zullen Eyelove aan iedereen AFRADEN.

Gewenste Oplossing:

Een serieuze reactie van Eyelove.!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

Bericht van EYelove

5 dagen geleden - Vandaag 13-2-2018 met de klant besproken dat huidige bril na herstel prima kijkt, en dat klant een voucher krijgt voor het ongemak en de aankoop van een volgende bril. Deze voucher krijgt de klant per mail

Alle klachten die gemeld zijn door LEspoir