Klacht: Slechte service Vidaxl bij defecte artikel met lange levensduur

op 03 oktober 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

We hebben eind 2015 via de site van Vidaxl led lampen gekocht maar naar een paar maand begonnen de lampen te flikkeren en daarna gingen ze stuk. nu stond in de advertentie dat deze lampen een lange levensduur hebben dus toen een mail naar vidaxl.nl gestuurd en werd netjes nieuwe lampen opgestuurd. na een paar maand begaven de nieuwe lampen in totaal 6 stuks het ook deze zijn toen ook vervangen. Maar nu we een jaar na de laatste levering zitten begonnen de lampen weer te flikkeren en kapot te gaan hebben we weer contact opgenomen en zo als u in de bijlage de chatcontact kunt lezen komen ze met een voucher van €15.00 ze hebben de lampen niet meer op voorraad (witte) ze hebben wel de zwarte maar die zijn €19.99. dus hebben wij voor gesteld om deze naar ons op te sturen maar dat willen ze niet. we moeten het restant van €4.99 zelf betalen. Wat kunnen jullie voor ons betekenen?

dat zij nieuwe lampen opsturen en dat wij niets hoeven bij betalen. het word ons steeds verweten dat we de voucher moeten nemen van €15.00 maar de lampen kosten nu €19.99. Dus laat dit niet ons probleem worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 04 oktober 2017 om 11:10 geantwoord

Beste heer Hooijer,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat uw LED lampen defect zijn. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Zojuist hebben wij telefonisch contact met u gehad om dit te bespreken en u een passende oplossing aan te bieden. Wij zijn verheugd dat u tevreden bent met ons aangeboden oplossing.

Hierbij willen wij u nogmaals bedanken voor uw geduld en onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door HHooijer