Klacht: Slechte service, slechte helpdesk, slechte IT.

op 06 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje CX058658476NL op 10 november verstuurd richting Australië. Op 22 november is volgens https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/CX058658476NL/AU/5084 het pakketje nog steeds klaar voor transport naar buitenland. Gisteren maar eens gebeld met de helpdesk. Daar heb ik 45 minuten aan de lijn gehangen zonder iemand te spreken te krijgen. Vandaag, 22 november maar weer eens gebeld en gevraagd wie de Australische partner is van PosNL in de hoop op hun tracing site wat meer te vinden over het pakketje. Op auspost.com.au de tracing code CX058658476NL ingevuld. Pakketje is niet traceerbaar. Volgens de specificaties van PostNL zou het pakje er tussen 6-8 werkdagen moeten zijn. Het pakketje is nu 9 werkdagen onderweg en niemand weet waar het is.

Ik ben tevreden als PostNL zich aan zijn eigen specificaties houdt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 december 2017 om 16:42 geantwoord

Geachte heer van Pijkeren,

Bedankt voor uw bericht op deze pagina. Ik vind het spijtig om te vernemen dat uw verzonden pakket nog niet bezorgd is. Graag reageer ik op uw bericht.

Gemiddeld duurt het 6-8 werkdagen voor een pakket in Australië is aangekomen, al is het mogelijk dat er sprake is van vertraging.

Naar aanleiding van eerder contact met onze (zakelijke) klantenservice zie ik dat er een onderzoek naar uw zending gestart is. Dit onderzoek neemt 12 werkdagen in beslag, de behandelende afdeling neemt contact met u op zodra er meer bekend is.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 19 december 2017 om 14:26 geantwoord

Het pakje is inmiddels terecht, maar veel te laat aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martinvp