Klacht: Slechte service ondanks EXTRA betalen voor garantie

op 12 augustus 2016 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Het betreft hier een opstapeling van een ontzettende slechte callcentre/binnendienstmedewerker en monteur.

De problemen begonnen al naar een aantal weken waardoor ik ontzettende pijn kreeg aan mijn rug doordat ik wegzakte in het matras. Na een bezoek van de monteur gaf deze aan er niets met het matras aan de hand te zijn.
Zo naief dat ik ben, neem ik aan dat het niet door het matras komt en de problemen welliswaar een andere oorzaak hebben. Ik heb meerdere maken de fysiotheapeut moeten bezoeken door mijn klachten.
Nu mijn partner bij mij is ingetrokken heeft ze dezelfde klachten als ik. Na mijn beklaag in de winkel werd ik doorverwezen naar de telefonische klantenservice.

Eenmaal de klantenservice aan de lijn te hebben werd mij netjes verteld een afspraak te worden ingepland en dat ze iemand langs zouden sturen..daar was ik op zich wel tevreden mee..tot de laatste zin…of ik ook op de hoogte ben van de voorrijkosten van +/- € 60,00!! Na een hele disucssie met deze dame heb ik verzocht de voorwaarden te laten zien waar dit in staat en mij dit niet is verteld. WANT ik heb EXTRA betaald voor garantie. (extra onderbouwing zou ik kunnen zeggen: Het is nog steeds dezelfde klacht als die ik voorheen had).

Nu word ik eindelijk ingepland (ondertussen 3 weken verder na eerste contact). Deze afspraak is 2 weken verder. Dat is prima heb ik verteld. Alleen ben ik er in de middag niet. Dus ik kan die dag alleen in de ochtend! Dat zou ze noteren. 1,5 dag voor de afspraak ontvang ik een sms dat ik ze tussen 12.00 en 15.00 kan verwachten!!!
Ik ben ze op en word mij erg leuk verteld dat ze deze afspraak zullen doorstrepen en mij opnieuw zullen inplannen..Dat is dan weer minimaal TWEE weken verder.
Vol begrip aan de telefoon over het traject en de fouten maar of ik toch vriendelijk achteraan kan sluiten!! Niet dat er vanuit de klant gedacht kan worden. En duidelijk dat er in strakke processen wordt gedacht ipv service als de FOUT bij BETER BED ligt.

Ik ben tevreden als ik zo spoedig mogelijk geholpen word. Dat is alles wat ik vraag.
Ik begrijp de situatie en begrip voor de situatie is fijn, maar daaruit mag ook wel actie komen. Meedenken met de klant zou wel zo klantvriendelijk zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 12 augustus 2016 om 09:26 geantwoord

Allereerste excuses voor het ontstane ongemak.
Meneer zojuist telefonisch gesproken, er was al een nieuwe servicedatum ingepland voor 16.08.2016. De datum en tijd komt uit.
Beter Bed

Alle klachten die gemeld zijn door Ab85