Klacht: Slechte Service, lange wacht tijden en ze veranderen zelf het contract zonder overleg

op 26 juli 2017 over InterBank in de categorie Banken

Ik had op 12-7-2017 een mail gestuurd naar Interbank. Tevens 3x achteraan gebeld terwijl je dan een half uur in de wacht staat.

Het is nu de 26ste juli 2017 en nog steeds geen terug koppeling!

Wat is er gebeurd. Ik had een bedrag afgelost waardoor ik mijn maand termijn omlaag kon bijstellen. Dat was allemaal mogelijk. Maar later hebben ze het afgesproken termijn bedrag toch laten staan op het originele.

Het krediet is tevens geblokkeerd out of the blue. Ze moesten ineens weer weten wat de vaste lasten waren per maand en dan zou het weer gedeblokkeerd worden šŸ™

Uiteraard direct digitaal en per post aan ze opgestuurd maar ook daar komt geen reactie op.

Mijn advies ga NOOIT in zee met Interbank of Money Care. Verschrikkelijke service daar!!

Als ze mij VANDAAG zouden bellen en de shit oplossen.

Blokkade van het krediet af. Maad termijn zoals afgesproken aanhouden en fatsoenlijk mijn mail beantwoorden.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InterBank

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InterBank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardGollin