Klacht: Slechte service en slecht internetverbiending

op 11 september 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Een aantal weken geleden (4 week) begonnen de problemen bij ons, Brasserie BubblesBlessings BV. Geen internet, geen telefoon, geen alarm, geen camera’s , geen betaalautomaat dat deed.
Dit allemaal heeft ons veel tijd en geld gekost om alles werkend te houden. Maar het probleem is dat alles maar tijdelijk werkt. Het valt iedere dag iets uit en niet werkt.
Kortom er is een heel onstabiele internetlijn wat Belcentrale levert, en daarnaast zijn ze niet correct en behulpzaam als wij bellen voor een storing. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om externe partijen in te schakelen .Bijv. a.s. vrijdag deed de camera het niet , wij moesten een specialist inschakelen om de camera’s werkend te maken. Hij belde met Belcentrale voor de inloggegevens , maar dat heeft hij niet gekregen. 2,5 uur later nadat de specialist alles gecontroleerd heeft en geen fouten heeft kunnen vinden nogmaals Belcentrale gebeld en toen kreeg hij te horen dat het probleem idd bij hen(belcentrale)lag de instellingen zaten niet goed in. Dit was de druppel bij ons.
Wij zijn op het punt om het contract op te zetten. Niet eerder dat alle gemaakte kosten door de externe partijen in kosten wordt gebracht naar Belcentrale.
Ik hoor het graag.
Essica van den Hoven
030-2288601

Contract beëindigen
1.geen afkoopsom.
2.Of alle gemaakte kosten door de externe partijen door factureren aan Belcentrale.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door essica.hoven@mereltje.nl