Klacht: Slechte service en refund policy.

op 21 juni 2016 over vans schoenen in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 2 weken geleden schoenen besteld bij vans.com en toen ze eindelijk aankwamen naar 3 dagen (wel binnen hun bezorg tijd) waren ze te klein maar wel de goede maat die ik besteld had dus ik stuurde ze terug nu 8 dagen naar het terug sturen en 2 dagen naar het contact opnemen met hun klanten service heb ik nog steed mijn zeventig euro terug en heb ook niets meer van de klanten service gehoord. Ik heb gewoon het gevoel dat ik ben opgelicht!

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terug zou hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vans schoenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vans schoenen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mark1802