Klacht: Slechte service en opgelicht!!

op 26 juni 2016 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

Wij hebben op 15-05-2016 een 2k box bij Ditistv bested. Hun streven ernaar om deze binnen 10 werkdagen te leveren. Dit was al niet gelukt. Uiteindelijk hadden wij het kastje gekregen, maar toen bleek dat deze niet naar behoren functioneerde. Meerdere malen naar de klantenservice gebeld ( waarvan de telefoonrekening €76,- is van alleen maar naar Ditistv bellen) en vanuit daar werd ons telkens een link verstuurd met de software die wij op de SD kaart moesten zetten. Wat blijkt nou, die software is leeg. Weer een paar keer gebeld. Toen meosten wij de box voor retour aanmelden zodat wij een nieuwe konden krijgen. Dit 3 keer over gedaan en nog steeds geen bericht. Wij zijn nu al ruim een maand verder en zitten nog steeds met een defect kastje waarvoor wij wel hebben betaald! Nu hebben wij ons geld terug geeist, maar eerlijk gezegt ben ik bang dat wij zijn opgelicht en ons geld nooit meer terug zien, aangezien wij nooit reactie krijgen! Ik ben erg kwaad en teleurgesteld in dit bedrijf. Ik heb recht op een deugdelijk product en nou heb ik een DOA ( Dead On Arrival) en daar wordt niks aan gedaan.

Ik wil mijn geld z.s.m. retour + de belkosten van €76,-. De rekening hiervan kan ik toezenden. En ik wil het kastje retour zenden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne030