Klacht: Slechte service en geen hulp

op 16 oktober 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Na 4 iPhones met veel problemen heb ik toch weer een nieuwe iPhone 6s gekocht, helaas ondervind ik hier alweer veel problemen mee.. de telefoon loopt vast en valt regelmatig uit terwijl de telefoon niet leeg is.. erg vervelend voor een telefoon van 699 euro. Na de zoveelste chat ben ik weer enorm slecht geholpen en is mij verteld dat ik moet wachten tot het opgelost is met een nieuwe update maar zo gaat het altijd.. ik heb hier helemaal geen tijd voor en wil een product dat gewoon werkt. Helemaal geen probleem als er een keer iets mis is maar het gebeurt te vaak en je wordt slecht behandeld door de “experts” van Apple.

Ik wil geen tijd kwijt zijn met reparaties en gesprekje. Maar gewoon een iPhone waar alles van werkt zonder enige probleem. Lijkt me vrij normaal als je 699 euro betaald en de telefoon is net nieuw.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bvivmn