Klacht: Slechte service en communicatie

op 25 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een intern probleem bij DHL met labels en depots is mijn pakket met nummer 3SRPS096006314 op het verkeerde depot terecht gekomen. Nu is de afleverdatum twee dagen verschoven. Ik krijg wel excuses aangeboden door de servicedesk en door Sanne van de DHL Facebookpagina maar dat is geen oplossing en zeker geen service. Ik wilde bewust op zaterdag het pakket ontvangen en niet door de week omdat ik dan werk. Voor de lezers, kies alstublieft voor een andere vervoerder want met DHL bent u beslist niet geholpen. Google maar eens op klachten DHL. Het is echter nog bedroevender dat DHL er weinig aan doet om het te verbeteren. Weest gewaarschuwd!

Gewenste Oplossing:

Gewoon vandaag leveren, daar betaal ik ook voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 september 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Hartmann