Klacht: Slechte service en begeleiding bij het NTI!

op 25 januari 2011 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Het lukt me niet om op gang te komen met de opleiding. Het is behoorlijk ingewikkeld eer dat je begrijpt hoe alles werkt. De vraag hoe ik het beste kan beginnen wordt beantwoord met een standaard mailtje, waarmee je niks op schiet. M.a.w. zoek het zelf maar uit!

Dus maar aangemeld voor een praktijkdag, volgens velen wordt je daar wel wat wijzer van. Helaas ben ik ziek en meld dit al ruim een week van te voren.
Het antwoord, tot 35 dagen van te voren kan een mentor zo’n dag verplaatsen. Daarna kan je niet meer annuleren en kost het je 140 euro om een andere dag te komen.
Belachelijk!!!!!!

Gewenste oplossing

Goede begeleiding van hoe te beginnen met je opleiding. Als je vragen hebt dat ze duidelijk beantwoord worden en niet met standaard tekstjes.
Annuleren praktijkdagen moet kosteloos kunnen. Toch zeker tot 48 uur van te voren. Desnoods met goede verklaring ervoor. Zoalsbij ziekte brief van huisarts.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:15 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! '^LS

Alle klachten die gemeld zijn door FreeSpirit