Klacht: Slechte service door klantservice en geen ondernomen actie

op 28 september 2011 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na twee weken te moeten wachten op een besteld product (Levertijd 1-3 werkdagen) Zou de DVD-Rom gratis omgezet worden door een DVD Brander. Hier ben ik akkoord meegegaan. Enkele dagen later krijg ik het pakketje binnen en blijkt het het origineel bestelde product te zijn (DVD-Rom). Na diverse mailtjes gestuurd te hebben hierover wordt ik nu doodleuk door de klantenservice genegeerd. Zonder afgesproken compensatie. Op dit moment staat de pc al een maand zonder dvd rom omdat deze verwisseld moet worden.

Gewenste Oplossing:

Allereerst wil ik een excuus van de klantenservice en een compensatie voor het wachten en enorm slechte communicatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 29 december 2011 om 22:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer de Bruin,

Uiteraard mijn excuus voor de matige prestatie van onze telefonische ondersteuning. Ik beloof u beterschap. Ik ben blij te horen dat ons filiaal in Nijmegen het probleem heeft kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Peter Groenewoud.

Alle klachten die gemeld zijn door Mdebruin