Klacht: slechte service door DHL bezorger, deze flest de boel

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1e bezorgmoment op 288 was ik niet thuis, heb zelf via internet aangegeven wanneer ik thuis was voor 2e bezorgmoment op 298, ik heb de wagen, die avond, door de straat zien rijden, er werd niets bezorgd, staat op internet dat ik niet thuis was, ik was wel thuis, geen kaartje in de bus, kom ik de dag daarna thuis ligt er een kaartje dat bezorger langs is geweest en mij niet thuis heeft getroffen, logisch als ik van niets weet, maar….. nu komt het, het pakket is retour gezonden naar de verzender, waarom niet bij één van de buren afgegeven, je zal maar op je pakket zitten wachten, ZEER slechte zaak, DHL onwaardig

ben ik totaal niet

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:01 geantwoord

Beste mevrouw Velthoven,

Wat vervelend dat het pakket retour is gestuurd. Ik adviseer u bij Klingel te melden dat u op 29 augustus thuis was, maar geen bezorger of kaartje heeft gezien.

Het pakket had afgeleverd mogen worden bij buren, maar ik denk dat de bezorger daar op het aflevermoment niemand gezien heeft.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door w.velthoven