Klacht: slechte service

op 08 mei 2016 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Ik ben helaas erg teleurgesteld in Beter Bed en zal hier ook nooit meer een aankoop doen. Toen onze boxspring geleverd werd, bleken een paar schroeven niet aanwezig te zijn om het moederbord te bevestigen. Er moest een monteur komen of ze zouden opgestuurd worden en dan moesten wij het zelf doen. Toen ik zei dat ik dan graag had dat een monteur kwam, werd me gezegd dat het alleen een kwestie was van een paar schroeven. Dit uiteindelijk dan maar laten opsturen en zelf gedaan. De gaten waren heel slecht geboord, dus zelf meer werk aan gehad als alleen een paar schroeven vastzetten. Hier had ik verder weinig moeite mee, wel met de service erna. Ik bleek erge last aan rug/schouders/nek te hebben door de topper die geleverd was bij het bed. Al na een paar dagen gebeld met de vraag of ik deze kon ruilen en de meerprijs van 100 euro kon bijbetalen voor een betere topper (mijn vriend had deze al meteen bij aankoop besteld en deze was ook geschikt voor mij).
Na een paar telefoontjes met de vestiging in Geleen waarbij of de telefoon niet opgenomen werd of mij tot 2x toe een valse belofte werd gedaan om terug te bellen ben ik zelf langs gegaan. Ook hier kreeg ik weer te horen dat ik terug gebeld zou worden, deze belofte zijn ze wel nagekomen. Hierin kreeg ik te horen dat ik de topper niet kon inruilen, maar wel een nieuwe a 225 euro kon bestellen. Schandalig na een aankoop van een boxspring van 1200 euro. Dat de topper niet meer geruild kan worden begrijp ik helemaal, het is ook niet hun schuld dat ik de verkeerde topper had uitgekozen (kan dit ook niet beoordelen door 5 minuten op een showroommodel te liggen) maar had wel enige korting voor een nieuwe topper verwacht. Deze dan nu maar bij de concurrent besteld..

betere service en tegemoetkoming bij ontevredenheid product.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 06 juni 2016 om 14:02 geantwoord

Er is telefonisch contact geweest met mevrouw en hebben bij hoge uitzondering een coulance aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door lisa iovine