Klacht: Slechte service

op 19 juli 2021 over Exterioo Tuinmeubelen in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26-5 is mijn Acero loungeset bezorgd,op 2-6 constateerde ik dat er een las was gebroken,ik heb gebeld met een adviseur en die adviseerde mij een schadedossier aan te maken,dat heb ik gedaan(dossiernr.2129137-01).op 24-6 wederom gebeld en de klacht zou naar de chef gestuurd worden,op 29-6 een mail dat e.e.a. op 26-7 omgeruild zou worden,en op 16-7 een mail dat het omruilen verplaatst is naar 31-8 of op 1 of 7 september dit i.v.m. levering.Ik vind dit geen service

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld z.s.m.(€ 450,--)terug krijg.En dan maakt het mij niet uit wanneer ze e.e.a. komen ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Exterioo Tuinmeubelen

Alle klachten die gemeld zijn door Corry Bakker