Klacht: Slechte service

op 29 juni 2021 over transparantbouw in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat 2 deuren had besteld t.w.v 5000 euro, werden de deuren in eerste instantie niet op de afgesproken datum geleverd. Na plaatsing bellen de kunststof achterdeur te klemmen. Vanaf de plaatsing begin mei heb ik hierover gedeclareerd middels diverse mails en telefoontjes en mij werd steeds beloofd opgenomen te worden in de planning van de monteur, die vervolgens zou langskomen. We zijn nu 2 maanden verder en ik heb nog niemand gezien. Ik had wel een betere service verwacht voor dit bedrag.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn deur goed sluit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar transparantbouw over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoverwijlen