Klacht: Slechte service

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij bestellen soms online. Altijd als Dhl de pakketten verzorgd hebben we problemen. Pakketen Raken kwijt, er word geen briefje in de bus gedaan of ze komen niet eens langs en zeggen bezorger gemist. Zo ook vanavond. Om 21.58 is er niet aangebeld en ik zit notabene in het gips thuis! Het pakket is weer zoek. Wanneer worden de Dhl chauffeurs eens aangepakt en worden mijn klachten opgepakt??? Misschien is het een idee dat er naaf een oplossing gekeken wordt of dat jullie mij eens uitnodigen op kantoor

Als Dhl chauffeurs aanspreekt en ik normaal mijn. Pakketen ontvang

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 12:31 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ontzettend vervelend dat u zoveel problemen met DHL heeft. Ik heb even naar uw huidige zending gekeken en ik vermoed dat het niet gelukt is om deze te bezorgen. U stond nogal aan het einde van de lijst op de avond. I.v.m. de drukte is het mogelijk dat sommige pakketten niet bezorgd worden.

Het pakket is gelukkig niet zoek, maar wordt vanavond aangeboden.

Excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 22 mei 2020 om 14:14 geantwoord

Als het te druk is met er niet gezegd worden dat je niet thuis bent... en op z’n minst een briefje achterlaten

Alle klachten die gemeld zijn door Kliwie1991