Klacht: Slechte service

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij bestellen soms online. Altijd als Dhl de pakketten verzorgd hebben we problemen. Pakketen Raken kwijt, er word geen briefje in de bus gedaan of ze komen niet eens langs en zeggen bezorger gemist. Zo ook vanavond. Om 21.58 is er niet aangebeld en ik zit notabene in het gips thuis! Het pakket is weer zoek. Wanneer worden de Dhl chauffeurs eens aangepakt en worden mijn klachten opgepakt??? Misschien is het een idee dat er naaf een oplossing gekeken wordt of dat jullie mij eens uitnodigen op kantoor

Gewenste Oplossing:

Als Dhl chauffeurs aanspreekt en ik normaal mijn. Pakketen ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ontzettend vervelend dat u zoveel problemen met DHL heeft. Ik heb even naar uw huidige zending gekeken en ik vermoed dat het niet gelukt is om deze te bezorgen. U stond nogal aan het einde van de lijst op de avond. I.v.m. de drukte is het mogelijk dat sommige pakketten niet bezorgd worden.

Het pakket is gelukkig niet zoek, maar wordt vanavond aangeboden.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 22 mei 2020 om 14:14 geantwoord

Als het te druk is met er niet gezegd worden dat je niet thuis bent... en op z’n minst een briefje achterlaten

Alle klachten die gemeld zijn door Kliwie1991