Klacht: Slechte service

op 25 mei 2020 over Beter Bed in de categorie Bedden

Negen dagen geleden hebben mijn partner en ik een nieuw duur bed besteld bij Beter Bed en twee nieuwe, ook prijzige kussens gekocht. Deze kussens werden ons, gezien onze lengte, én het feit dat we snel last hebben van onze rugnek, aangeraden door de verkoper van de winkel.
Het ging om de KS Latex kussens à €54,95 per stuk. Hier konden we ook vulling uithalen, dus, volgens de verkoper: ideaal. Hier zouden we geen spijt van krijgen!
Na een week, na zelfs twee keer extra vulling te hebben verwijderd, en zeven ochtenden wakker worden met beide pijn in onze nek en schouders was voor mij de maat vol.
Ik ben terug naar de desbetreffende winkel gereden en heb mijn klacht besproken. De vrouw die mij te woord stond kon alleen maar uitbrengen dat je een kussen álleen op de dag van aankoop nog kunt terug brengen in orginele verpakking. Buiten het feit dat ik mij afvraag wie er in hémelsnaam op dezelfde dag nog een net aangeschaft kussen komt terugbrengen is het natuurlijk ábsoluut geen service. Je kunt niet in 5 minuten ‘proefliggen’ in de winkel bepalen of een kussen de gehele nacht lekker ligt. Tevens is mij bij aankoop niet verteld dat ik de kussens niet zou kunnen retourneren. Dit hoor je bij de koopovereenkomst ábsoluut te melden. Dan had ik ze namelijk ongetwijfeld bij een ander bedrijf gekocht, waar je wél gewoon kunt retourneren. ‘Normale’ bedrijven zijn tegenwoordig ingericht om matrassen en kussens weer volgens voorschriften te reinigen vanwege hygiëne maatregelen. Ik heb dit dan ook nog nóóit meegemaakt.
Ik koop een duur bed inclusief álle toebehoren en dan is , naar mijn weten, bij een goedlopend bedrijf, dit wel de minste service die je kunt verwachten.
Ook na telefonisch contact werd ik weg gebluft. Ik kon beter een ‘klacht indienen’ want ze konden niet garant staan voor een winkel, alleen voor de website?!
Ik denk dat het ze minder geld had gekost om de kussens kosteloos om te ruilen, dan mijn slechte reclame voor de winkel bij mijn gehele omgeving.

Het kosteloos omruilen van de kussens lijkt mij wel het minste...

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 26 mei 2020 om 10:33 geantwoord

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen via een ander kanaal en zijn tot een passende oplossing gekomen.

Mocht u nog vragen enof opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413 - 33 88 00.

Beter Bed
Customer Service