Klacht: Slechte service

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag PostNL gebeld om te vragen wanneer mijn pakket binnenkomt omdat ik nog geen Track en Trace code had ontvangen. De klantenservice gaf aan het pakket nog niet te hebben ontvangen en dat ik contact moest opnemen met de afzender. Dus ik ben naar de site van de afzender gegaan en kon daar toch de Track en Trace code achterhalen welke aangaf dat het pakket vandaag gewoon in de bus ligt. Beetje raar van de klantenservice dus dat mijn pakket niet in hun systeem staat en ik doorgestuurd wordt naar de afzender.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Klootwijk, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik ben blij om te vernemen dat u dit pakket inmiddels heeft ontvangen. Maar ik kan me uw verbazing over het feit dat ze niets konden vinden in het systeem heel goed voorstellen. Ik wil dit graag voor u bekijken. Zou u hiervoor nog de track en trace code willen doorgeven die u van de afzender heeft ontvangen? Had u de track en trace code al toen u met ons heeft gebeld of heeft u die later pas gekregen van de afzender? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Melline

7 maanden geleden - Beste PostNL, Ik heb mijn pakketje inderdaad gewoon vandaag ontvangen. Op het moment van het belletje naar jullie had ik geen track En tracé code. Die heb ik 5 minuten daarna op de site van de afzender gevonden. Deze zou toegestuurd worden maar dat is nooit gebeurd. De track en tracé was 3SYFPG214417101 Groetjes, Melline

Heeft op 23 februari 2018 om 11:27 geantwoord

Geachte mevrouw Klootwijk,

Hartelijk dank voor uw reactie. De afzender is verantwoordelijk voor het verstrekken van de track&trace code. Volgens de gegevens die ik zie is het pakket op de 21 februari bij ons aangemeld en op de 22e ’s ochtends vroeg met de bezorger meegegaan. Al vanaf het moment dat het pakket was aangemeld op de 21e zou u met de 3S-code de status moeten kunnen volgen. We kunnen u alleen informeren op basis van de track&trace code.

Alle klachten die gemeld zijn door Melline