Klacht: Slechte service

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een tijdje terug laarsjes besteld en deze zouden bezorgd worden door DHL. De eerste bezorgpoging hebben ze niet eens aangebeld en beweerden van wel (d.m.v. briefje in brievenbus), ik was gewoon thuis toen. Tweede bezorgpoging kwamen ze niet opdagen en toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice van DHL. Ze lieten uiteindelijk het pakketje bij een verwegliggende tankstation afleveren. Ik ben hier zelf helemaal naartoe gelopen om uiteindelijk te horen dat de laarsjes nooit hier zijn afgeleverd, terwijl ik in de mail ontving dat dat wel het geval was. Toen raakte mijn geduld op. Ik heb opnieuw met DHL contact opgenomen en kreeg te horen dat mijn pakketje kwijt was. (de laarsjes moesten ondertussen al 2 weken afgeleverd zijn, want voor 3 uur besteld was volgende dag in huis). Ze konden volgens het bedrijf waar ik de laarsjes besteld had niet organiseren om het pakketje weer ergens anders af te leveren, dus moest ik er thuis ALWEER op wachten. Na al deze bezorgpogingen is deze uiteindelijk afgeleverd, en moest ik alsnog de onnodige bezorgkosten betalen terwijl ik een hele marathon heb gelopen voor iets wat eigenlijk netjes bezorgd moest worden.

Laat DHL niet zomaar pakketjes kwijtraken zonder moeite doen met uitzoeken waar het pakketje is + eerder de klant op de hoogte brengen van de situatie en excuses aanbieden wat ze niet hebben gedaan.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorging van uw pakket niet naar wens is verlopen. Ik kijk graag even mee naar deze zending, kunt u mij hiervoor de traceercode toesturen? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 13:35 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen via https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door imanhh