Mijn Klacht:
Ik heb een tijdje terug laarsjes besteld en deze zouden bezorgd worden door DHL. De eerste bezorgpoging hebben ze niet eens aangebeld en beweerden van wel (d.m.v. briefje in brievenbus), ik was gewoon thuis toen. Tweede bezorgpoging kwamen ze niet opdagen en toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice van DHL. Ze lieten uiteindelijk het pakketje bij een verwegliggende tankstation afleveren. Ik ben hier zelf helemaal naartoe gelopen om uiteindelijk te horen dat de laarsjes nooit hier zijn afgeleverd, terwijl ik in de mail ontving dat dat wel het geval was. Toen raakte mijn geduld op. Ik heb opnieuw met DHL contact opgenomen en kreeg te horen dat mijn pakketje kwijt was. (de laarsjes moesten ondertussen al 2 weken afgeleverd zijn, want voor 3 uur besteld was volgende dag in huis). Ze konden volgens het bedrijf waar ik de laarsjes besteld had niet organiseren om het pakketje weer ergens anders af te leveren, dus moest ik er thuis ALWEER op wachten. Na al deze bezorgpogingen is deze uiteindelijk afgeleverd, en moest ik alsnog de onnodige bezorgkosten betalen terwijl ik een hele marathon heb gelopen voor iets wat eigenlijk netjes bezorgd moest worden.
Gewenste Oplossing:
Laat DHL niet zomaar pakketjes kwijtraken zonder moeite doen met uitzoeken waar het pakketje is + eerder de klant op de hoogte brengen van de situatie en excuses aanbieden wat ze niet hebben gedaan.
