Klacht: Slechte service

op 24 december 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

slechte service in het filiaal apeldoorn! 2 keer gebeld en nog naar het verkeerde adres de maand lenzen versturen! Dit is nu de 3de keer al! Ook nu telefonisch besteld en kom je ze ophalen krijg je twee doosjes voor alleen linker oog! ook via facebook specsaveres benaderd en telkens late antwoord terug en geen oplossing! 16 december klacht neer gelegd via facebook en nog geen oplossing en het is nu 24 december.

Gewenste Oplossing:

Geld terug!
En filiaal hierop aanspreken!
Ook wil ik nu een oplossing.
Verder wil ik geen gebruik meer maken van de diensten van Specsavers en vraag mijn gegevens via de mail te sturen of via de post, wel de juiste adres gebruiken A.U.B.!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mmarco129