Klacht: slechte service

op 24 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een kast en een bed besteld bij Ikea, dit is donderdag 21-12 bezorgd. Op vrijdag zou het gemonteerd worden. Bij de montage bleek dat er een onderdeel van de kast ontbrak. Dit hadden ze bij de levering de dag ervoor even vergeten te melden. Hierover is contact opgenomen met Ikea (dit is tevens door de monteurs bij Ikea gemeld). Het ontbrekende onderdeel was alleen bij een andere vestiging van Ikea te bestellen. Nu worden wij op donderdag 28 december gebeld door de bewuste vestiging (waarom pas op donderdag 28-12?) wanneer het geleverd kan worden. Hiervoor moeten wij dan zelf een afspraak maken met deze vestiging voor de levering, waarna wij weer contact op moeten nemen met Amsterdam voor de montage. Op deze manier wordt de fout van Ikea (want het bleek al vanaf het begin duidelijk te zijn dat het onderdeel er niet was in Amsterdam) bij ons gelegd. Ik vind dit bijzonder on-klantvriendelijk. Ik heb al 2 dagen vrij moeten nemen voor levering en montage en nu word ik weer geacht 2 dagen vrij te nemen? Waarom kon de medewerker van Ikea die ik vrijdag sprak dit niet gelijk regelen voor ons?

Ik heb al telefonisch bij Ikea aangegeven dat er volgende week woensdag en donderdag iemand in huis is bij mij. Het zou netjes zijn als Ikea ervoor zorgt dat op een van deze dagen het ontbrekende onderdeel bezorgd EN gemonteerd wordt. Voor de artikelen alsmede de montage hebben wij al (een flink bedrag) betaald.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Smeekes