Klacht: Slechte service

op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket aangetekend verstuurd naar Zweden. PostNL heeft een verkeerde postcode ingevoerd dus het pakket is nooit aangekomen. Ik heb meerdere malen contact gehad om dit op te lossen met PostNL maar er gebeurde niks. Heb zelf maar de DPD gebeld en die hebben het voor me opgelost.
Ik ben boos omdat ik het zelf best snel geregeld had en bij PostNL maar zeggen dat het goed zou komen maar niks gebeurde. Als ik niet had ingegrepen was het pakket voor de tweede keer teruggekomen.
Ik verstuur nooit meer iets via PostNL.

Gewenste Oplossing:

Ik eis een excuus en de verzendkosten vergoed. Ik heb er zelf heel veel tijd ingestoken. Ik had het net zo goed zelf kunnen brengen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Tijsen,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat het zo lang heeft geduurd voordat uw pakket is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat er vervolgens een melding is gemaakt en er een bericht is verzonden naar onze bezorgpartner in het buitenland met aanvullende informatie. PostNL is echter niet verantwoordelijk voor gevolgschade en het is niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door SHOWROOM41