Klacht: slechte service

op 13 december 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 28-03-2015 hebben we in woonsquare eindhoven een 2+3 leren bankstel besteld.die hebben ze in 06-2015 netjes bezorgd en we waren erg tevreden.maar nu 2 jaar later is het middelste vlak van de 3 zits helemaal ingezakt terwijl op de andere vlakken ook gezeten word.we hebben hierover een melding gemaakt 27-11-2017.we hebben hierop een brief thuis gehad dat er wel een monteur naar kan kijken maar dat we hier 2/3 deel voor zelf moeten betalen.terwijl we dit nergens in de voorwaarden bij woonsquare of het cbw terug kunnen vinden.en als het bankstel hersteld moet worden dat we hier ook 2/3 zelf voor opdraaien.we vinden het al heel slecht dat het vlak al zo vlug zo erg ingezakt is voor zo\’n kwaliteit bankstel.want het bankstel was zeker niet goedkoop en dan zou je zeggen dat tenminste een monteur bij de service inbegrepen zit.

Gewenste Oplossing:

wanneer er op een eerlijke en rechtvaardige manier naar gekeken wordt en opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 21 december 2017 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 december 2017 om 21:47 geantwoord

geachte klantenservice
er wordt weer niks gezegd over een monteur en ook dit kun je niet terug vinden in allebei de voorwaarden dat we daar zelf voor moeten betalen.de reparatiekosten staat daar los van. jammer weer

Alle klachten die gemeld zijn door c.verberne