Klacht: slechte rma afhandeling van een simpele reparatie

op 30 september 2011 over 4Launch in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het oorspeakertje van de iphone deed het niet meer; garantiegevalletje want nog geen jaar. bij de iphone service kost zoiets 39 euro en een half uur. 18 augustus rma datum en nu 6 en halve week later: nog steeds niets, ondanks mailen en bellen geen oplossing[ mail naar mij: uw telefoon is door het repacentrum opgestuurd en is over 2 dagen hier, na een week nog niets en nu weet niemand iets]
en dan te bedenken dat ik er al koop sinds het begin en dan bedoel ik toen ze nog in de kelder van een flat zaten te improviseren; de service was toen in ieder geval beter!! gewoon weer een bedrijf geworden dat zakelijk denkt te moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

excuses, en een tegoedbon of zo.
maar beter nog als ze er lering uit trokken en blijven communiceren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 4Launch in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4Launch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4Launch

Heeft op 18 januari 2013 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Reparatie met compensatie voor het ongemak en vertraging

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van 4Launch beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door echthout