Klacht: slechte postbezorging

op 01 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds donderdag 21-07-2016, wordt alle post in Lopikerkapel heel slecht bezorgd, er komt post helemaal niet aan, of alles komt bij de verkeerde mensen terecht, we zijn hier al die tijd elkaars post aan het nabezorgen.
tevens is bij zeker 2 huishoudens geen tv-gids bezorgd, naar de tv-gids gebeld, die hebben opnieuw een nieuwe verstuurd, en nu komen er ineens 2 exemplaren binnen, rouwkaarten zijn bij de verkeerde mensen in de bus gedaan, nu wist ik gelukkig bij wie dat thuis hoorde, want een tante van mij was overleden, , dit is wel heel erg slordig.

Gewenste Oplossing:

als alle post weer normaal en op de goede plek bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Sluis,

Uit uw bericht begrijp ik dat de postbezorging in uw wijk niet correct verloopt.

Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb een melding uitgezet zodat het hopelijk vanaf nu weer normaal zal verlopen. Mocht dit niet het geval zijn; laat het dan alstublieft weten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie Sluis