Klacht: slechte postbezorging

op 01 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

sinds donderdag 21-07-2016, wordt alle post in Lopikerkapel heel slecht bezorgd, er komt post helemaal niet aan, of alles komt bij de verkeerde mensen terecht, we zijn hier al die tijd elkaars post aan het nabezorgen.
tevens is bij zeker 2 huishoudens geen tv-gids bezorgd, naar de tv-gids gebeld, die hebben opnieuw een nieuwe verstuurd, en nu komen er ineens 2 exemplaren binnen, rouwkaarten zijn bij de verkeerde mensen in de bus gedaan, nu wist ik gelukkig bij wie dat thuis hoorde, want een tante van mij was overleden, , dit is wel heel erg slordig.

als alle post weer normaal en op de goede plek bezorgd wordt.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:52 geantwoord

Geachte mevrouw Sluis,

Uit uw bericht begrijp ik dat de postbezorging in uw wijk niet correct verloopt.

Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb een melding uitgezet zodat het hopelijk vanaf nu weer normaal zal verlopen. Mocht dit niet het geval zijn; laat het dan alstublieft weten.

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie Sluis