Klacht: Slechte postbezorging

op 01 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij krijgen hier heel vaak post voor mensen uit andere wijken in de bus. Gisteren zelfs 2 brieven waarvan zowel de straatnaam als huisnummer niet overeenkomen met dit adres. Duidelijk is dat mijn post ook bij anderen wordt bezorgd aangezien mijn eigen post hier niet aan komt. Ik heb hier door al lange tijd mijn bankafschrften niet meer ontvangen. Ontoelaatbaar dat anderen mijn post in kunnen zien!

Laat gemotiveerde en bekwame personen de post bezorgen. Een persoonlijk en duidelijk excuus dus geen standaard berichtje. Neem iedere klacht serieus!

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Reactie van de melder van de klacht kruimeltje123

5 jaren geleden - En dus weer een standaard antwoord (zie klachten van andere personen m.b.t. PostNL)

Alle klachten die gemeld zijn door kruimeltje123