Klacht: Slechte post bezorging op de zaterdagen

op 20 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds een maand of 2 is de postbezorging op de zaterdag bijzonder slecht en is niet wat t daarvoor was, nl of geen post bezorging terwijl dit wel via de app was aangemeld, maar ook geen weekfolders van Deen en AH.

Soms worden de post en folders op maandag bezorgd.

Gewoon op tijd en zoals het hoort bezorgen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Rooseman, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw post op zaterdag niet goed verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Poststukken zonder track&trace zijn niet te traceren in ons postproces. Ik kan hierdoor spijtig genoeg niet achterhalen wat er met uw post is gebeurd. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u: • Van welke afzenders mist u momenteel post? • Wat zijn de verzenddata van de poststukken die u mist? • Op welke data heeft u geen Deen en Albert Heijn folder ontvangen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Rooseman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 20 februari 2018 om 11:16 geantwoord

Geachte heer Rooseman,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door onnorooseman