Klacht: slechte pakketdienst

op 20 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket verzonden 10 april 2020. Adres ontvanger 100 procent juist, tóch zegt DHL..adres onjuist, retour afzender. NOOIT ONTVANGEN, SERVICEPOINT EN CITYHUB BEZOCHT, PAKKET SPOORLOOS, HOEWEL DE TT aangeeft dat pakket bij Cityhub was.
In pakket o.a. medaille van vader uit 2e wereldoorlog, onvervangbaar dus.
Cityhub Tilburg scoort een 10, maar dan voor onbeschoftheid en onverschilligheid .
Al gebeld naar DHL om verzendkosten terug te krijgen, ondanks toezegging niets ontvangen. Verbaast mij dat ? NEE !!

Als DHL alsnog het pakket traceert en bij mij aflevert met excuses. Hoewel ik niet geloof dat ze daartoe capabel zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 april 2020 om 12:05 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat uw pakket inderdaad de melding 'adres onbekend' heeft gekregen op zaterdagt 11 april. Als het adres wel klopte, dan is het adreslabel misschien beschadigd of vervuild geweest, zodat het adres niet meer goed leesbaar was. Of er is een fout gemaakt door de bezorger, dit kan ik op dit moment ook niet volledig uitsluiten. Hoe dan ook is het uiteraard erg vervelend dat het pakket niet is bezorgd.

U kunt in deze situatie natuurlijk om teruggave van de verzendkosten vragen. Mijn collega heeft u daartoe het restitutieformulier toegestuurd. U heeft het ingevulde formulier ook teruggestuurd zie ik, maar u heeft dit niet gedaan volgens de instructies in de e-mail die u van mijn collega ontving. Het is érg belangrijk dat u het formulier in een nieuwe e-mail stuurt naar het e-mailadres en dus níet als reply of als forward. Stuurt u het als reply of als forward, dan kan onze afdeling Claims het formulier niet verwerken.

Ik adviseer u dan ook het ingevulde formulier in een nieuwe e-mail te sturen naar: [email protected] Onze afdeling Claims zal het dan in behandeling nemen en uw verzoek binnen 1 tot 2 weken afhandelen.

Uw pakket is uiterlijk zaterdag 25 april bij u retour. Mocht dat niet gebeuren, dan starten wij na die datum graag een onderzoek voor u op. Dus als dat aan de orde is, kunt u even bellen naar de klantenservice te zijner tijd en dan wordt het voor u in orde gemaakt. Voor nu ga ik er evenwel vanuit dat u het pakket ergens deze week gewoon ontvangt.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 20 april 2020 om 19:28 geantwoord

Mooie woorden, maar eerst zien en dan pas geloven

Alle klachten die gemeld zijn door bosss