Klacht: Slechte onderdelen.

op 12 april 2016 over Carmen in de categorie Beauty & Wellness

De clips van mijn Carmen Salon Professional C5020 waren, na goed 6 maanden, al versleten. D.w.z.; de bescherming op de uiteinden zijn afgesleten. Dus je beschadigd je hoofdhuid bij gebruik van de krulset.
Heb Carmen gevraagd of dat normaal was, en ik kreeg als antwoord dat ik maar nieuwe clips in hun web shop moest aanschaffen. Dit viel buiten de garantie. Die heb ik nog tot eind 2016.

Nou, denk niet dat ik nog tevreden kan gaan zijn over Carmen. Ben al heel wat jaren klant geweest, maar zal geen producten meer van Carmen aanschaffen. Er zijn goede en goedkopere alternatieven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carmen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Carmen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carmen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carmen

Heeft op 08 juli 2016 om 13:59 geantwoord

Op clips zit geen garantie, die gaan minder lang mee dan het apparaat.
Deze dienen af en toe vervangen te worden. Ik heb mevrouw het adres van onze webshop, waar ze te bestellen zijn, gegeven.
Deze klacht was niet terecht.

Heeft op 09 juli 2016 om 13:48 geantwoord

Belachelijke reactie, maar was al voorbereid op zo'n soort oplossing. Hoop dat toekomstige kopers even naar reviews gaan zoeken van dit bedrijf.
Heb verder ook geen behoefte aan contact, telefonisch of schriftelijk, met Carmen.

Alle klachten die gemeld zijn door thelo