Klacht: slechte omruilservice

op 03 oktober 2011 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 september 2011 heb ik 3 pax garderobekasten laten bezorgen, bezorgkosten 60 euro. Deze kasten kwamen alle 3 ernstig beschadigd aan. Ikea heeft toegezegd de kasten te zullen omruilen. Inmiddels ben ik bijna 5 weken en een aantal telefoontjes (15 c p. min.) verder en liggen er nog steeds 3 beschadigde kasten (lengte 2,35 m)in mijn woonkamer.

Gewenste Oplossing:

Omruiling binnen een week.

Of teruggave van de 60 euro met daarbij het vergoeden van de verhuurkosten van een boedelbak en de te maken rijkosten van een auto met trekhaak zodat ik zelf de kasten kan omruilen.

Alle klachten die gemeld zijn door schouten-hoen