Klacht: Slechte omgang met pakketten

op 22 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hier in het pand bezorgd DHL vaak. Ze bellen bij alle huisnummers aan en gooien vervolgens de pakketten of in de gang neer, zonder dat mensen thuis zijn (waar iedereen van buitenaf naartoe kan) of ze nemen ze meteen weer mee terug. Dan bellen ze aan, doen een briefje in de bus en rijden weer weg. Dit allemaal zonder te luisteren maar de reactie op de intercom of even een minuutje te wachten. Gezien dit een studentenpand is, waar mensen van 3 hoog naar beneden moeten lopen voor een pakket, is een minuut wachten realistisch.

Zo ook weer vandaag, waar om 18:39 de bezorger hier was en ik om 18:39 beneden stond, alleen was de bezorger toen al verdwenen met mijn pakket.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer zij beter met de pakketten omgaan. Dus niet in de gang neergooien, de intercom afluisteren en even op mensen wachten als ze aangeven dat ze naar beneden aan het rennen zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 mei 2021 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u het pakket vaak niet ontvangt, omdat de bezorger snel weer weg is. Ik heb daarom gelijk een klacht voor u doorgezet naar de CityHub. Dit wordt dus zeker besproken met de bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, laat dit dan vooral weer even aan ons weten. Daarnaast mogen pakketjes absoluut niet onbeheerd worden achtergelaten. Mocht dit gebeuren, dan raad ik u aan om dit te melden bij ons. Wij pakken dit dan graag verder voor u op. Mijn excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kels12345