Klacht: Slechte navigatie en klantonvriendelijke houding

op 19 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL-bezorger kan adres niet vinden, vult in het systeem in dat de adresgegevens onjuist zijn en het pakket gaat retour afzender.

Klanten’service’ weigert iets te betekenen, terwijl eenvoudig traceerbaar is, dat de adresgegevens wel kloppen.

Gewenste Oplossing:

Pakket zsm alsnog bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 augustus 2017 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is natuurlijk heel vervelend als een pakket onterecht retour gaat terwijl u het al betaald heeft en er op heeft zitten wachten. Mijn excuses voor dit ongemak. Wanneer een dergelijke melding gemaakt is kan dit echter niet teruggedraaid worden en gaat de zending dezelfde dag nog retour afzender. Dit is helaas niet te onderscheppen. In dit geval wil ik u daarom ook aanraden dit te melden bij de leverancier waar u de zending besteld heeft en tevens te overleggen hoe u alsnog de zending kan ontvangen.

Hartelijke groet,

Tom

Webcare
DHL Parcel

Heeft op 19 augustus 2017 om 12:10 geantwoord

Een standaard tekstje, waarbij DHL de verantwoordelijkheid voor falende bezorgers afwentelt op de klant.
Waarom zijn al die grote postbezorgers zo arrogant?

Alle klachten die gemeld zijn door CBO