Klacht: Slechte matrassen en levering

op 15 juni 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in december 2019 ons bed gekocht daar hebben wij in februari al nieuwe matrassen voor gekregen omdat ze zijn door gezakt. Nu heb ik enorm last van mij rug en het word alleen maar erger!
Afspraak gemaakt bij de winkel voor nieuwe matrassen deze zouden om 1juni geleverd worden.. 1dag van te voren gebeld dat de levering op 16 juli plaats vind.
Ik trek dit absoluut niet meer met mijn rug ik kan niet meer slapen en sochtend kan ik niet meer lopen!

Als je de klantensirves beld krijg je als antwoord hier kunnen wij niks aan doen het is druk..

Ik baal hier echt enorm van ondanks mijn rug willen wij gewoon graag onze nieuwe matrassen want wij trekken dit zo echt niet meer samen!

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als de nieuwe matrassen zo snel mogelijk worden geleverd en wij verwachten zeker een hoge korting na bijna 2jaar bezig te zijn met ons bed!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 15 juni 2021 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 18 juni 2021 om 15:26 geantwoord

Een zeer hoge koring is geen €50.
Ik slaap op de bank omdat ik niet meer in mijn eigen bed kan liggen met de rug klachten die ik op ben gelopen door deze rot matrassen!
Minimaal 50% anders aankoopbedrag terug
Het bedrag van €229 euro is niet het bedrag wat ons is verteld!
In deze tijd zijn er ongeveer 5 mensen langs geweest waarvoor ik vrij moest vragen om naar het bed te kijken de dag dat dw matrassen zouden worden geleverd heb ik ook vrij gevraagt...
Wij zijn er eigenlijk heel erg klaar mee!

Alle klachten die gemeld zijn door Pauliendegelder