Klacht: slechte maaltijd

op 03 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb donderdag,02-06-2016,een maaltijd kip roze marijn gekocht bij ah aan de linie in apeldoorn.De haricots verts waren niet te eten ,hard,kei hard en smakeloos,met andere woorden :waardeloos!!AH onwaardig.de kip en de aardappelen waren goed.

Gewenste Oplossing:

een beter product,normaal neem ik vaak kip tandori en dat is met rijst en smaakt altijd prima.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hans van nunspeet