Klacht: Slechte levering/dramatische service

op 25 augustus 2010 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

De dramatische service van Vodafone!!!

Op 15 juli jl heb ik mijn abonnement verlengd bij Vodafone. Jarenlang heb ik gewoon een simpele telefoon gehad waarmee ik kan bellen en smsen. Het leek mij tijd om maar eens een smartphone aan te schaffen. De keuze viel uiteindelijk op de Samsung Galaxy. Toen ik deze telefoon (telefonisch) heb besteld, vertelde de dame aan de andere kant van de lijn dat deze telefoon binnen 5 a 10 (werk)dagen zou worden geleverd. Ondertussen zijn we een maand en 10 dagen verder en heb ik nog steeds geen nieuwe telefoon ontvangen. Inmiddels is mijn nieuwe abonnement wel ingegaan. Ik betaal nu dus om te kunnen internetten, maar met mijn huidige telefoon is dit helemaal niet mogelijk. Ik heb zelf al meerdere keren contact gelegd met Vodafone. Zij hebben nog geen één keer zelf initiatief genomen om mij te benaderen. Ondertussen ben ik door mensen van Vodafone al drie keer voorgelogen. Hieronder staat de volledige communicatie tussen mij en Vodafone (iedere keer mijn initiatief!!).

6-8-2010 en 8-8-2010 nog een keer
Geachte heer/mevrouw,

Op 15 juli jl heb ik mijn abonnement verlengd. Dit abonnement is voorzien van een nieuwe mobiele telefoon. Dit is nodig omdat mijn huidige telefoon geen toegang biedt tot internet. Mij is op 15 juli verteld dat deze nieuwe telefoon zou worden geleverd binnen 5 a 10 (werk)dagen. Afgelopen maandag had ik nog steeds niets van u vernomen en heb ik besloten om telefonisch contact met jullie op te nemen. Op deze maandag is mij verteld dat deze week mijn telefoon zou worden geleverd (eerste keer liegen!!). Het is nu vrijdag. Ik heb wederom telefonisch contact met jullie opgenomen, overigens heb ik eerst ongeveer 40min in de wacht gestaan. Wederom is mij verteld dat het pakket al is verstuurd en spoedig geleverd zal worden (tweede keer liegen). Ik heb even contact opgenomen met GLS, om te vragen waar mijn bestelling is. Zij hebben nog niks van jullie ontvangen, terwijl jullie mijn telefoon al op 1-8 zouden hebben verstuurd. U begrijpt dat ik inmiddels behoorlijk geïrriteerd raak door jullie organisatie.

Reactie Vodafone op 11-8-2010

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail waarin u vraagt naar de status van de verlenging voor nummer 0610811381.
Ik verzoek u hiervoor contact op te nemen met de afdeling die deze bestelling in behandeling heeft, u kunt hen bereiken via ons gratis nummer 08000200580

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Mijn reactie op 15-8-2010

Geachte mevrouw *,

Ik verzoek u om (nogmaals) mijn vorige email te lezen en dan snel met een passend antwoord te komen.

Wychert Oskam

Reactie van Vodafone op 15-8-2010

Bedankt voor uw e-mail.
De afdeling die uw bestelling verwerkt heeft kan uw bestelling in zien en daardoor ook nagaan waarom deze nog niet verzonden is.
Zij kunnen u hiermee helpen, daarom heb ik het doorgestuurd en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Mijn reactie op 18-8-2010

Beste*,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik vraag me af wat in dit geval ‘zo spoedig mogelijk’ is. Ik heb nog niks van ze vernomen. Verder heb ik weinig zin om hier nog veel tijd aan te besteden. Daarom verwacht ik dat ik morgen word gebeld door een medewerker van jullie die mij gaat uitleggen hoe de situatie is.

Groet,

Reactie van Vodafone op 18-8-2010

Bedankt voor uw e-mail.
Ik heb dit nogmaals doorgestuurd.

Mijn reactie op 24-8-2010

Geachte mevrouw *

Het is gebleken dat het geen zin heeft om Vodafone op een vriendelijke manier te benaderen. Ik heb nu meerdere malen contact met jullie opgenomen, maar dit heeft tot nog toe tot geen enkel resultaat gesorteerd (gisteren heb ik wederom telefonisch contact met jullie opgenomen. Ik zou worden terug gebeld, maar dit is wederom niet gebeurd, derde keer liegen). Ik ben dus simpelweg genoodzaakt om andere communicatiemiddelen in te zetten. Daarom heb ik besloten om morgen zoveel mogelijk websites/blogs/consumentenorganisaties te benaderen. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten blijft deze informatie erg lang beschikbaar voor iedereen die dit wil lezen. Het lijkt mij verstandig dat jullie heel erg snel actie gaan ondernemen.

Gewenste oplossing

Excuses en levering binnen 2 dagen

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 11 april 2011 om 11:23 geantwoord

I.v.m. opschonen is deze oude klacht afgesloten.
Vodafone Webcare is actief sinds februari 2011.
Als deze klacht nog niet is opgelost kun je een nieuwe klacht aanmaken in klachtENoplossing.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door W. Oskam