Klacht: Slechte levering, slechte service

op 11 oktober 2017 over Saniweb in de categorie Loodgieters

Houden zich niet aan eerst gemaakte afspraken, niet aan de tweede maal gemaakte afspraken en fatsoenlijke service is niet aanwezig!

Mail ontvangen dat mijn bestelling compleet was en ik deze in kon plannen (logisch alles was op voorraad volgens de website). Bestelling ingepland op 02-10-2017. Hier een bevestiging van gekregen en later ook nog een mail met bijlage dat de chauffeur tussen 10.00 en 14.00 er zou zijn. Hier hebben we expres voor gekozen omdat we dan gewoon met de pin konden betalen en de levering dan iets anders gaat dan via PostNL. Maandag ontvang ik telefoon dat 2 van de 3 producten toch niet voorradig zijn. Vervelend, gezien wij er op zitten te wachten, maar dit lag volgens Saniweb bij de leverancier en was overmacht. Nou, kan gebeuren. De artikelen zouden er sowieso woensdag zijn, we spreken af dat ze druk gaan leggen bij de leverancier, gezien wij het wel met spoed nodig hadden en ik zou op de hoogte worden gehouden. Zo verwachtte ik eigenlijk woensdag mijn artikelen wel, meneer was ook op de hoogte dat we alleen die week in ons nieuwe huis aanwezig waren. Donderdag, nog niks gehoord dus heb ik er maar achteraan gebeld. Er wordt niet heel erg meegewerkt aan de telefoon maar uiteindelijk goed gecontroleerd dat de producten inderdaad op voorraad waren. Maar de chauffeur kon niet komen bezorgen deze week, dat werd pas maandag (nee kan niet, zijn we er niet en de klussers wachten er op). Nee dan moest ik vooruit betalen zodat ze met PostNL wel nog deze week geleverd konden worden op vrijdag of zaterdag. Dit vond ik niet heel prettig maar uiteindelijk toch betaald, bevestigd ook door Saniweb dat het binnen was en afgesproken dat het zaterdag geleverd zou worden. Zaterdag om 17.00 uur was er nog niks binnen, dus geprobeerd contact te leggen. Ze waren natuurlijk niet bereikbaar. Zondag middag een mail van PostNL, de zending is die dag pas aangemeld en zou maandag worden bezorgd, wanneer wij er niet waren. En ondertussen kon alles met de installateur en tegelzetter niet doorgaan. Dit kost ons ook weer geld. Inmiddels dus onwijze spijt via Saniweb wat besteld te hebben. Maandag maar via de app contact opgenomen. Krijg laffe excuses, het ene moment is de bestelling ook pas ingepland op 9 oktober, en is het bij Saniweb niet helemaal goed geregeld, het volgende moment lag het alsnog weer bij de leverancier en was het overmacht waardoor ik toch geen tegemoetkoming kon krijgen en op woensdag hadden de artikelen die eerst door overmacht niet geleverd konden worden en er later wel waren een manco waardoor er weer niet op tijd is geleverd. Ook al was het laatste excuus het meest geloofwaardig en te accepteren, doordat dit het derde antwoord was toch niet zo betrouwbaar meer. En ondertussen hebben wij niet alleen kosten gemaakt aan Saniweb, waar we zeer ontevreden over zijn maar ook aan de installateur/tegelzetter. Bovendien hebben we inmiddels ook vertraging opgelopen. Dit ook wel gefrustreerd geuit zal ik eerlijk toegeven, maar dan had Saniweb de zaken maar beter moeten regelen en op zijn minst contact met ons moeten houden.

In eerste instantie had het bedrijf al contact met mij op moeten nemen die woensdag voor de levering, en mocht het niet aan hun hebben gelegen dat er niet op tijd was geleverd (1 van de 3 smoesjes) hadden ze hier over contact moeten opnemen. Nu zie ik echter liever een tegemoetkoming doordat wij door hun vertraging oplopen wat ons geld kost.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Saniweb over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Denise.Z